Selasa, 11 September 2012

NEW GOBAL COURSE


Kini anda boleh belajar komputer tanpa perlu mengikuti kelas komputer yang jauh dan mahal. Tidak perlu hadir sebarang bengkel atau seminar. Semuanya mudah menerusi Kursus Komputer NEW GOBAL COURSE. Tidak ada had usia untuk mempelajari kursus - kursus komputer kami. Anda juga tidak perlu mahir Bahasa Inggeris kerana semua nota, video dan latihan adalah dalam Bahasa Melayu. Anda tidak terikat pada sebarang jadual atau tempoh pembelajaran. Belajarlah pada bila - bila masa anda mahu dan ambillah seberang banyak masa yang anda mahu. Melalui kursus komputer NEW GOBAL COURSE anda boleh belajar dengan selesa di mana jua anda berada pada bila - bila masa.


Apakah Ingin Anda Pelajari?


Microsoft Office


Belajar menaip dan buat kerja pejabat dan sekolah seperti berbagai jenis dokumen, akaun, graf dan presentasi. Klik untuk pilihan anda:> Microsoft Word, Microsoft Word Lanjutan, Microsoft Power Point, Microsoft Excel dan Microsoft Access.

Video dan Audio


Belajar cipta VCD/DVD anda sendiri. Ketahui teknik download video dari Youtube dan convert ke sebarang format. Buat Ringtone anda sendiri. Belajar teknik video editing dan hasilkan video dengan berbagai kesan khas (special effects). Klik di sini.

Baik Pulih Komputer

Belajar teknik mencegah komputer dari selalu rosak. Belajar teknik memerangi jangkitan virus dan spyware dan elakkan dari terpaksa selalu menformat komputer. Klik di sini.


Teknologi Internet

Belajar guna Internet secara lebih professional. Belajar buat dan gunakan e-mail dengan betul. Mahir dalam membina blog anda sendiri. Belajar buat laman web sendiri untuk perniagaan dan organisasi anda. Klik di sini.



Pengurusan Komputer

Belajar teknik pengurusan file dan dokumen komputer anda dengan betul. Belajar menguruskan ikon, shortcut dan folder pada desktop di komputer anda. Klik di sini.





Dasar-Dasar IT

Belajar IT dari dasar sekali. Belajar mengenal peralatan komputer dan bagaimana fungsi, jenis,nama dan panduan membeli peralatan komputer. Klik di sini.



Bertutur Bahasa Inggeris

Belajar teknik penguasaan Bahasa Inggeris yang efektif. Belajar mendengar dan memahami pertuturan Bahasa Inggeris. Berbual dalam Bahasa Inggeris dengan komputer anda. Klik di sini.